Váš Lekár Vám odovzdal HUB (špeciálne prispôsobený mobilný telefón s nainštalovanou aplikáciou) a sadu meracích zariadení podľa Vašich individuálnych potrieb a zdravotného stavu.
Od lekára ste dostali telefonický kontakt na naše Zákaznícke centrum TELEMON, prosím, kontaktujte nás, ak sme Vám nezavolali my.
Naučíme Vás:
- Ako pracovať so zariadeniami
- Vysvetlíme si postup meraní a overíme funkčnosť
- Zrealizujeme spolu prvé merania
- Skontrolujeme prenos dát do HUBu a na portál TELEMON
- Prejdeme si spolu plán meraní
Ak by ste v priebehu používania zariadenia mali akýkoľvek problém, môžete naše Zákaznícke centrum TELEMON kontaktovať v uvedenom čase.
Na Zákazníckom centre TELEMON pacientom neposkytujeme:
- Konzultácie k zdravotnému stavu
- Vyhodnotenie nameraných údajov
- Úpravy meracích plánov
- Akékoľvek zásahy do liečby pacienta